Mimo dosah automatického ostření
Mikhail Basov / Rusko / 2016 / Evropská premiéra / 2 min.
synopse
K mezím abstrakce se blížící obraz moře, v jehož pozadí stojí na kůlech připevněné rybář- ské sítě, ptáci rozrušují klid slaného vzduchu nepředvídatelnými trajektoriemi rychlého letu, při jehož zachycení bojuje kamera s hledáním oporného bodu k zaostření, aby tak díky limitům své automatické funkce vytvořila poutavě lyrický výjev. Michail Basov (1977) ve svých filmech zkoumá interakce spotřebních předmětů a materiálů v krajině a jejich metaforické přesahy. Jeho díla byla prezentována na řadě mezinárodních festivalů a přehlídek, jako například International Video Art Biennial VIDEOAKT v Barceloně, Experimental Film Festival Portland nebo Festival Art Deco de Cinema v Sao Paulu.
„Povídka o neopětované lásce videokamery k ptáčku.“
biografie
K mezím abstrakce se blížící obraz moře, v jehož pozadí stojí na kůlech připevněné rybář- ské sítě, ptáci rozrušují klid slaného vzduchu nepředvídatelnými trajektoriemi rychlého letu, při jehož zachycení bojuje kamera s hledáním oporného bodu k zaostření, aby tak díky limitům své automatické funkce vytvořila poutavě lyrický výjev. Michail Basov (1977) ve svých filmech zkoumá interakce spotřebních předmětů a materiálů v krajině a jejich metaforické přesahy. Jeho díla byla prezentována na řadě mezinárodních festivalů a přehlídek, jako například International Video Art Biennial VIDEOAKT v Barceloně, Experimental Film Festival Portland nebo Festival Art Deco de Cinema v Sao Paulu.
více o filmu
režie: | Mikhail Basov |
producent: | Mikhail Basov |
kamera: | Mikhail Basov |
střih: | Mikhail Basov |
kontakt
MIKHAIL BASOV / mikhailbasov1@gmail.comFilm na festivalu
typ premiéry: | Evropská premiéra |
ročník festivalu: | 2016 |
sekce: | Fascinace |
formát: | Video File |
barva: | Barevná |
Info
režie: | Mikhail Basov |
originální název: | Out of Autofocus |
země: | Rusko |
rok: | 2016 |
délka filmu: | 2 min. |