Zvláštní uvedení
Výjimečné kinematografické události, které nezaměnitelným stylem provázejí hlubokou a kritickou reflexí záhybů žitého světa.

Beztvarý
Roku 2011 uvedl tchajwanský tvůrce svou divadelní hru Only You, ve které po jevišti půl hodiny pomalu chodí postava středověkého buddhistického mnicha Xuanzanga. Tato scéna ho inspirovala k natáčení krátkých snímků, které uvádí do kontrastu pomalost chůze a rychlost okolního dění. První z nich s názvem Beztvarý vznikl v ulicích Tchaj-peje a kochá se dualitou času a prostoru, humorně vypointovanou skladbou Feeling Good zpěvačky Niny Simone.
režie: Tsai Ming-Liang
originální název: 無色
země: Tchaj-wan
rok: 2012
délka filmu: 20 min.

Diamantová sútra
Třetí chodecký film, který vznikl na zakázku benátské přehlídky současného umění Biennale, proměňuje v uměleckou instalaci lidskou postavu i kuchyňský spotřebič. Zvuk vařící se rýže, který podkresluje kroky mnicha v červené kápi, je duchařskou reminiscencí na dech režisérovy umírající matky a potkává se v něm tělesnost živých a mrtvých.
režie: Tsai Ming-Liang
originální název: 金剛經
země: Tchaj-wan
rok: 2012
délka filmu: 20 min.

Chůze po vodě
Pátý chodecký film vznikl jako součást filmové antologie Letters from the South, kterou sestavila malajská tvůrkyně Tan Chui Mui. Tsai Ming-liang se v něm prostřednictvím mnicha v červené kápi vrací do rodném Kuchingu. Zdi domu, v němž vyrůstal, jsou nasycené důvěrně známou minulostí i cizími životy dnešních obyvatel.
režie: Tsai Ming-Liang
originální název: 行在水上
země: Tchaj-wan
rok: 2013
délka filmu: 29 min.

Nespavost
Sedmý chodecký film vznikl na zakázku Hongkongského mezinárodního filmového festivalu. Sleduje náhodné setkání mnicha v červeném rouchu v podání Lee Kang-shenga a známého japonského herce Masanobu Andoa ve veřejných lázní a kapslovém hotelu. Intimní dvojportrét objevuje niterné spolubytí i míjení nočního Tokia a neklidné lidské mysli.
režie: Tsai Ming-Liang
originální název: 無無眠
země: Tchaj-wan, Hongkong, zvláštní administrativní oblast Číny
rok: 2015
délka filmu: 35 min.